VD har ordet!

2002 invigde jag stolt det stora försäkringsbolagets flerspråkiga kundservice. Media var vakna, reportage i TV4:s ekonominyheter och en helsida i DN konsument samt mycket annat. Vi talade 18 olika språk men fick inga samtal för det. Då började arbetet med att lära sig hur man når de olika etniska grupperna. Några år senare tog vi emot över 100.000 samtal årligen och jag rundade av min karriär som regionchef och startade en ny som Diversity Business Manager. För att nå ytterligare framgång behövde jag ägna 100% av min tid åt den etniska marknaden. Det var ca 7 år sedan. Under dessa 7 år nådde vi 70-75% i marknadsandel på den viktigaste produkten i invandrartäta områden. De företag vi vill hjälpa med att nå och bli omtyckta av den etniska marknaden kommer med vår hjälp att lyckas på en mycket kortare tid. Med all erfarenhet och alla kontakter  som vi har behöver vi inte göra om de misstag vi gjorde från början utan kan gå rakt på målet. Tid är som bekant pengar. Vi hjälper er att tjäna pengar!